12 tapaa saada lisää seuraajia Instagramissa

Kuinka menestyksekäs liiketoimintasi on juuri nyt?

Jokainen menestyksekäs yrittäjä tietää kuinka sopeutua vallitsevaan kulttuuriin. Instagram on nykypäivän suosittu kuvapohjainen sosiaalisen median kanava.

Sinun on aika liittyä tähän alustaan ja viedä liiketoimintasi suuren yleisön ulottuville. He odottavat sinua juuri nyt. Mutta on yksi asia, joka sinun tulee tietää: tämä yleisö reagoi visuaaliseen stimulaatioon.

Näytän sinulle tänään kuinka saada lisää Instagram seuraajia käyttäen fiksuja tapoja ja upeita kuvia.

Valokuvat ja kuvat viestivät paljon – jos annat niiden. Instagram tarjoaa mahdollisuuden antaa kuvien puhua puolestaan. Jos pystyt hyödyntämään tätä tekniikkaa ja teet niin säännöllisesti, keräät sinusta kiinnostuneita faneja, joille voit markkinoilla tuotetta tai palveluasi.

Tasapainoilu kuvien, tekstin ja tekniikan välillä

Tässä on tärkeä asia ymmärrettäväksi: Instagram on sekoitus visuaalista, tekstuaalista ja teknistä markkinointia.

Jos ymmärrät ja tasapainoilet kaikkien näiden kolmen osa-alueen välillä, onnistut markkinoimaan Instagramissa!

Olen jakanut tämän artikkelin kolmeen aiheeseen. Jokainen auttaa sinua saamaan lisää seuraajia Instagramissa, jos onnistut tasapainoilemaan niiden välillä onnistuneesti.

  • VISUAALINEN osa-alue: Mitä tehdä koskien kuviasi.
  • SISÄLTÖ: Kuinka vaikuttaa sisältöpuoleen.
  • TEKNINEN osa-alue: Mitä tehdä saadakseen enemmän Instagram-näkyvyyttä netissä.

Visuaalisesti puhuen…

1. Ymmärrä kuvien psykologiaa

Jokaisella värillä on oma viestinsä.

Joka kerta, kun katselet tuotemerkkiä missä tahansa yhteydessä, se saa sinut tuntemaan tietyllä tavalla – oletpa siitä tietoinen tai et.

Jos ymmärrät tämän dynamiikan näkymän ja värin välillä, voit paremmin luoda Instagram-kuvia, jotka välittävät viestisi.

Haluatko, että brändisi nähdään rohkeana? Sitten PUNAINEN voi olla värisi.

Maanläheinen ja ympäristöystävällinen? VIHREÄ välittää viestin.

Nuorekas ja suosittu? ORANSSI huutaa näitä adjektiiveja kovaa ja kirkkaasti.

Teemassa pysyminen

Kaikki kuvasi eivät voi olla samanvärisiä. Etkä voi laittaa värifiltteriä jokaiseen luomaasi / lähettämääsi kuvaan.

Mutta kun näytät kuvia Instagramissa, muista välittää oikea viesti. Väri on tärkeä visuaalinen piirre mille tahansa kuvalle.

Jos haluat saada yleisösi tuntumaan tietyllä tavalla, tiedä, kuinka voit käyttää tätä tunnetta.

2. Luo ainutlaatuinen teema ainutlaatuisista kuvista

Puhutaanpa hetki filttereistä. Henkilökohtaisesti, en ole niiden fani. Mutta se johtuu pääasiassa siitä, että käyttäjät eivät tiedä kuinka käyttää niitä oikein.

Kuinka filtteriä ei pidä käyttää

Filtterit kuvissasi voivat viestiä että ne olisivat feikkejä. Jos käytät liikaa filttereitä muokkamaan kuviasi, käyttäjät eivät koe yhteyttä niiden kanssa. Jos tavoitteesi on feikaita kuva tai naamioida se jotenkin, teet asiat väärin.

Kuinka käyttää filttereitä oikein

Filtterit voivat olla hyvä asia. Jos käytät niitä säilyttämään jonkin teeman jokaisessa kuvassa, luot jatkuvuutta. Jokainen seuraaja rakastaa jatkuvuutta.

Jatkuvuus antaa filtteröinnille tarkoituksen. Joten jos et käytä filttereitä auttamaan käyttäjiä tunnistamaan kuviasi heidän syötteestään, pysy pois niistä.

3. Vaikuta sydämiin

tunteellinen hääkuva isästä ja isäpuolesta

Delia D. Blackburn – deliasphotos.com

Ylläolevassa kuvassa on isä tyttärensä häissä. Mies hänen takanaan on morsiamen isäpuoli. Biologinen isä teki rohkean ratkaisun hänen jäissään ja vaati molempien saattaa hänet alttarille, koska isäpuolella oli suuri rooli naisen elämässä.

Jos tämä kuva ei liikuta sinua tunteellisesti, en tiedä mitä kertoa sinulle.

Voimme oppia paljon tästä kuvasta. Katsokaamme kolmea tärkeää tunteellista osa-aluetta, joita kaikkien Instagram-seuraajien on vaikea vastustaa..

Käyttäjät reagoivat ihmisiin

Tässä kuvassa on kaksi henkilöä. Siinä on jotain hyvin todellista.

Käyttäjät vastaavat tähän kuvaan, koska he voivat muodostaa yhteyden muihin ihmisiin.

Käyttäjät vastaavat emotionaalisesti

Edessä oleva mies on päättänyt tehdä oikein. Mies takana on todella nöyrä eleestä. Siinä on jotain todella kovaa tunnetta!

Käyttäjät reagoivat tarinoihin

Vaikka saatat tarvita lyhyttä kuvausta tietääksesi, mitä tässä kuvassa tapahtuu, suurin osa tarinasta on melko ilmeinen.

Tämä kuva maalaa selkeän kuvan: Parilla on tytär. Pari on eronnut. Isäpuoli tulee kuvaan ja tekee hänen osansa uudelle perheelleen. Tytär menee naimisiin ja nautti molemmista isistä.

Tämä on kaunis tarina!

4. Tiedä, milloin haluat jakaa

Muiden käyttäjien kuvien jakaminen on se, mistä Instagramissa on kyse. Itse asiassa suuri osa Instagramissa olevista kuvista on jaettuja alkuperäisten sijaan.

Kysymys kuuluu: ”Milloin minun pitäisi luoda ainutlaatuisia kuvia ja milloin minun pitäisi jakaa muiden kuvia?”

On tärkeää tehdä molempia.

Ei ole mitään syytä jättää huomiotta muitakin hyviä viestejä, jotka ovat tärkeitä sivuillesi vain siksi, että luot itse alkuperäisiä.

Toisaalta, älä unohda alkuperäisiä hukuttamalla sivusi täyteen jaettuja kuvia.

Tekstillisesti puhuen …

5. Ala toimimaan

Haluan sinun muistavan, että Instagram on tehokas työkalu. Mutta kukaan ei tee mitä haluat, ellet kerro sitä heille.

Joka kerta kun lähetät kuvan sivullesi, muista tehdä se tarkoituksella. Yksi tällainen tarkoitus olisi Instagram-käyttäjien vetäminen mukaan tiettyyn toimintaan.

Esimerkki toiminnasta

Myytpä suoraan jotain, annat jotain pois tai yrität kouluttaa sinua yleisöäsi, kutsut toimimaan ovat äärimmäisen tärkeitä.

Kun lähetät kuvan, kysy itseltäsi, ”Miten haluan yleisöni vastaavan?”

Lisää nyt selvä toimintapyyntö joko kuvaesitteessä tai itse kuvassa. Jos haluat seuraajia, pyydä yleisöäsi seuraamaan sinua!

6. Teksti kuvina: Mitä tehdä ja mitä ei

Tekstin tai tekstityksen käyttäminen kuvassa on erinomainen tapa saada viesti läpi Instagramissa.

Mutta tällä strategialla on joitain epäkohtia.

Mitä EI pidä tehdä?

Jos käytät jatkuvasti kuvaasi tekosyynä tekstillisten viestien välittämiseen, Instagramin pointti on mennyt sinulta ohi ja käyttäjät saattavat kyllästyä viesteihisi. Ihmiset haluavat nähdä kuvia. Joten jos et voi välittää sanomaa ilman sanoja, sinun on harkittava strategiaa uudelleen.

Toinen kuoppa on käyttää tekstiä kuvissa vain osoittamaan huonot kirjoitustaitosi. Jos käytät tekstiä kuvissa, varmista, että olet täsmällinen ja tarkka kielen käytössä. Instagram-seuraajia ja muita sosiaalisen median käyttäjiä tiedetään poistetuvan sivuista, joissa huono kielioppi toistuu.

Omaperäisten tekstikuvien luominen

Jotta saat kaiken irti tekstikuvasta, ole omaperäinen. Mukauta viestejä sopiviksi omaan markkinarakoosi ja pidä yleisösi kiinnostuneina ja viihdytä heitä jokaisella luomallasi kuvalla.

Tässä on joitain omaperäisten kuvapostausten luomiseen:

  • Meemit ovat aina hitti. Käytä tavallisia meemikuvia ja pidättäydy kuvan sävyssä. Muokkaa nyt meemiäsi sopimaan siihen mihin yleisösi indentifioi itsensä.
  • Sarjakuvat voivat myös välittää suhteellisen pitkän viestin. Jos luot itse sarjakuvan, tee siitä hyvä, ei myyntihakuinen.
  • Innoittavat mietelauseet voivat vedota yleisösi sydämeen. Varmista, että lisäät jotain yrityksestäsi tai viestistäsi siihen.
  • Videot sopivat myös Instagramiin. Jos voit tehdä hienon kustomoidun videon, Instagram-tilisi on pian hitti.

7. Upean kuvatekstin luominen

Miksi jokaisessa postaamassasi kuvassa pitäisi olla kuvaus?

Kuvien kuvatekstit auttavat käyttäjiä löytämään sinut. Ne eivät ole niinkään paljon nykyiselle yleisölle suunnattuja kuin tuleville potentiaalisille Instagram-seuraajille.

Kuvaukset ovat tärkeitä, koska ne toimivat Googlen kanssa optimoimaan viestisi.

Joten mitä jokaiseen Instagram-viestiin kuuluu?

Avainsanat

Sinun on löydettävä sivusi kannalta luettelo asiaan liittyvistä avainsanoista . Käytä näitä avainsanoja postauksesi kuvauksissa ja kuvateksteissä auttamaan muita löytämään sinut. Tämä on yksi nopeimmista tavoista saada lisää Instagram-seuraajia.

Linkit

Google huomaa linkit. Liitä aina vaihtoehtoiset sisältöympäristöt (kuten Facebook, Twitter tai mahdollisesti samanlaiset blogisi) Instagram-viesteihisi ja päinvastoin. On todennäköistä, että jos jotkut ovat kiinnostuneita Instagram-päivityksestäsi, he ovat kiinnostuneita tutustumaan myös muihin verkkoaktiviteettisi.

Hashtagit

Puhun enemmän hashtageista seuraavassa kohdassa. Riittää sanottavaksi, että hashtagit olisi sisällytettävä kuvauksiin. Tämä ei tarkoita sitä, että sinun pitäisi käyttää paljon hashtageja, jotta ne huomataan. Laatu on parempi kuin määrä. Muista tämä.

Upea sisältö

Sinulla on mahdollisuus kuvailla viestisi Instagram-seuraajille. Käytä sitä hyvin. Kirjoita noin 150 sanaa kuvauksiisi ja tee niistä mielenkiintoisia. Mahtava sisältö postauksissanne kannustaa sitoutumista ja saa ihmiset kommentoimaan helpommin.

8. 3 Käytettävien hashtagien tyypit

Hashtagit ovat helppoja ymmärtää. Ne luokittelevat viestisi muiden viestien kanssa, joilla on sama hashtag. Jos joku napsauttaa kyseistä hashtagiä jossain muualla, he tulevat viestiisi, jos siinä on käytetty samaa hashtagia.

Kolme tärkeää hashtagia päivityksiisi:

  • Suositut hashtagit
  • Ainutlaatuiset hashtagit
  • Erityiset hashtagit

Seuraa joukkoa

Suosittujen hashtagien avulla postauksesi saavat enemmän tykkäyksiä Instagram-seuraajilta, jotka luultavasti eivät koskaan kuulleet sinusta.

Käytä suosittuja hashtagteja siellä täällä. Sinun ei tarvitse liioitella niiden määrä, koska nämä hashtagit saavat runsaasti näkyvyyttä.

Ole ainutlaatuinen

Voi kuulostaa ristiriitaiselta, mutta sinun on myös oltava ainutlaatuinen. Luo ainutlaatuinen hashtag, joka on omasi.

Kim Saeed käyttää hashtagia, #ByeByeNarcia tapana auttaa narsistisen vallankäytön uhreja löytämään viestit helposti. Voit myös keksiä oman hashtagin. Jos se on tarttuva, Instagram-seuraajat yhdistävät viestit sinuun, kun he näkevät sen.

Ole erityinen

Erityiset sijaintiin tai aikaan liittyvät hashtagit ovat myös erittäin hyödyllisiä saadaksesi lisää Instagram-seuraajia.

Jos se on merkityksellistä viestillesi, merkitse hashtagilla, että olet tietyllä paikkakunnalla tai puhut tietystä ajasta. Lomat ja paikat ovat hyviä tapoja luoda kiinnostusta postauksiisi.

Varmista kuitenkin, että lähetät jotain, joka liittyy kyseisiin hashtageihin. Älä käytä niitä ilman syytä, koska se häiritsee käyttäjiä.

9. Kerro tarina kuviesi kanssa

esimerkkikuva tarinankerronnasta

Puhuimme tarinankerronnasta hieman aiemmin, mutta se on syytä mainita uudelleen.

Haluan todella, että ajattelet, miten kuvat voivat kertoa tarinan. Se ei ole nopea, yksinkertainen prosessi. Jos haluat, että Instagram-yleisösi sitoutuu viestiisi, laita ajatusta heihin.

Kuinka kertoa tarina

Ennen kuin voit kertoa tarinan, sinulla on todella OLTAVA tarina.

Joten, mikä on sinun tarinasi? Mieti se ja sitten selvitä, miten voit käyttää kuvia kertomaan tarinan. Ajattele innovatiivisesti aina, kun haluat välittää tarinan Instagram-profiilissasi.

Tässä on hieman inspiraatiota:

  • Luo sarjakuvasarja
  • Käytä useita asioita kuvissasi symboloimaan eri muistoja tai tapahtumia
  • Käytä kekseliäitä taustoja kuviin merkitsemään äskettäinen tapahtuma

Sinun ei tarvitse aina oletusarvoisesti lisätä kuvatekstejä kuviin kertoaksesi tarinaa. Käytä itse kuvaa ja olet varmasti enemmän sitoutumista ja lopulta enemmän seuraajia Instagramissa.

Teknisesti puhuen …

10. Bloggaaminen ja Instagram

Kun tarkastelemme Instagramin teknisiä näkökohtia, emme voi jättää huomiotta bloggaamisen merkitystä.

Blogit ja Instagram sopivat todella hyvin yhteen. Jos et yhdistä niitä, sinulta puuttuu tehokas markkinointitekniikka.

Google rakastaa blogeja, jotka sisältävät kuvia. Ja jos nämä kuvat noudattavat useimpia edellä mainitsemia kohtia, käyttäjät haluavat jakaa ne.

Voit myös lisätä linkkejä blogiisi kuvien kuvauksissa tai kuvateksteissä. Yhdistä aina nämä kaksi. Et tule katumaan.

11. Osta Instagram-seuraajia

Instagram toimii algorytmillä, joka luokittelee suosionne. Jos olet suosittu, viestiäsi mainostetaan käyttäjille, jotka eivät ole vielä uskollisia Instagram-seuraajasi.

Kysymys kuuluu: ”Miten tulen suosituksi aloittaessani Instagramissa?”

On olemassa tapoja ostaa Instagram-seuraajia sivullesi. Nämä ovat tosielämän Instagram-tilin haltijoita, jotka haluavat välittömästi tykkätä sivustasi ja reagoivat päivityksiisi tykkäyksin ja kommenttein.

Kun alat saada lisää sitoutuneita käyttäjiä, se luo vauhtia sivulle. Enemmän Instagram-käyttäjiä, jotka ovat kiinnostuneita omasta alastasi, alkavat huomaaman sinut; ja seuraajiesi määrä kasvaa.

12. Muut sosiaalisen median kanavat

Google haluaa nähdä toimintojen verkoston eri sosiaalisen median kanavien välillä. Jos olet Instagramissa, hyvä!

Mutta on tärkeää olla myös muilla kanavilla, koska voit luoda useita yleisöjä ja jakaa nämä yleisöt profiilisi välityksellä.

Verkostoituminen eri sisältöympäristöjen välillä tuo liikennettä Instagram-tiliisi. Tämä on osoittautunut toimivaksi, koska internetin käyttäjillä on sisältömieltymyksiä.

Yksi henkilö voi ehkä mieluummin lukea blogia kuin seurata Instagram-tiliäsi. Mutta tarjoamalla blogin lukijoille hienoja kuvia blogeissasi, he tulevat lopulta uskollisiksi Instagram-seuraajiksi.

Varmista, että kuvat ovat erotettavissa blogeistasi lisäämällä niihin Instagram-laajennus. Näin lukijasi voivat jakaa kuvat välittömästi Instagramissa.

Yhden tunnin haaste

Olet saattanut tutustua tähän artikkeliin, koska halusit saada nopeasti lisää seuraajia Instagramissa. Vaikka jotkin näistä vinkeistä auttavat sinua tekemään niin, useimmat niistä vaativat vähän vaivaa.

Haluaisin haastaa sinut tunnin haasteeseen joka viikko päivä 30 päivän ajan. Kokeile ainakin yhtä tai kahta näistä tekniikoista ja vaihtele niiden kesken joinakin seuraavista kuukausista vuonna 2018.

Valvo Instagram-seuraajia ja arvioi, kuinka monta uutta saat 30 päivän kuluttua näiden strategioiden toteuttamisesta.

Uskon, että olet positiivisesti yllättynyt lopputuloksista.