Usein kysytyt kysymykset

1. Milloin tilaukseni käsittely alkaa?
Jos tilaus on tehty arkipäivänä ennen klo 16.00, me käsittelemme tilauksen lähes aina heti samana päivänä. Keskimäärin 90 %:ssa tapauksia näet lisäyksen seuraavan 24 tunnin aikana. Kiireelliset tilaukset, kuten viestien tai kuvien tykkäykset jne., ovat etusijalla, joten pääsääntöisesti prosessi käynnistyy näiden kohdalla lyhyemmässä ajassa. Viikonloppuna ja YouTube-näyttökertojen osalta kestää 1–2 päivää ennen kuin tulokset näkyvät. Poikkeuksellisissa tapauksissa voi mennä jopa kolme arkipäivää, mutta näin käy vain erittäin harvoin. Palvelun kesto tietyllä tuotesivustolla alkaa kulua lisäyksen alkamisesta lähtien.
 
2. Toimivatko tilaukset kuten liittymät?
Ei. Sinun tarvitsee tehdä vain yksittäinen maksu. Moninkertaisia tilauksia ei ole.
 
3. Tarvitaanko sisäänkirjautumistietoja?
Ei. Emme tarvitse koskaan salasanaa, ylläpitostatusta tai mitään vastaavaa..
 
4. Onko tilini turvassa estoilta, poistamiselta ja vastaavilta toimenpiteiltä?
Kyllä. Olemme toimineet some-palveluiden alalla aina vuodesta 2010, ja meillä on hyvin vankka kokemus. Kaikkien näiden vuosien aikana emme ole saaneet yhtäkään valitusta sivuston poistamisesta useammalta kuin tuhannelta asiakkaalta. Lisäksi meillä ei ole koskaan ollut ongelmia Twitterin, Google Plussan, Instargramin tai Pinterestin kanssa. Joskus YouTube, erityisesti kevään 2014 jälkeen, on poistanut videoita. Meillä on kuitenkin käytössämme menetelmä, jonka avulla saamme videoiden katselukertoja ehdottoman turvallisesti (vaikkakin kieltämättä verrannollisesti hitaasti). Jos sinulle riittää enintään 2 000 katselukertaa videota kohden päivässä, silloin me olemme ehdottomasti yhtiökumppanisi, joka huolehtii täydellisestä turvallisuudesta. Olemme aina varuillamme kolmansien osapuolien väliintulon varalta ja siten takaamme aina mahdollisimman suuren turvallisuuden some-sivustollesi. Tähän päivään asti olemme aina tehneet sen menestyksekkäästi..
 
5. Onko tämänkaltainen palvelu laillinen?
Tykkäysten, seuraajien, tilaajien jne. ostaminen on meidän näkemyksemme mukaan yhä luokiteltu lailliseksi ja harmittomaksi toiminnaksi, joka ei loukkaa ketään. Tämä ei päde äänestyksiin, kilpailuihin ja vastaaviin, minkä vuoksi kieltäydymme tiukasti tämän tyyppisistä tilauksista.
 
6. Pystyykö jokin kolmas osapuoli näkemään, että sosiaalisen median palvelujen tarjoajaa on käytetty? Kuinka hienovarainen prosessi on yleisesti ottaen?
Puhuttaessa yleisesti käyttämästäsi sosiaalisesta mediasta – olipa se fanisivusto, YouTube-kanava tai jokin muu verkosto – pääsääntö on, että kolmannet osapuolet eivät pysty näkemään, kuka sivustostasi nimenomaisesti on tykännyt. Käytäntö kuitenkin vaihtelee verkostosta toiseen. Yleisesti ottaen meille on tärkeää toimia mahdollisimman hienotunteisesti. Emme ikinä missään olosuhteissa käytä linkkiäsi esimerkkinä tai anna tietoa siitä kolmansille osapuolille. Älä kuitenkaan sulje pois sitä mahdollisuutta, että ainakin tarkka tutkimus voi tehdä palvelumme käytön helposti havaittavasti. Erityisesti näin voi käydä, jos aktiviteetin lisäys on luonnottoman nopeaa, esimerkiksi jos päivittäistä rajoitus-mahdollisuutta ei käytetä. Jos sinulla on asiasta muita kysymyksiä tai haluat tietoa yksityiskohdista, voit kysyä meiltä suoraan.
 
7. Päteekö ostooni rahat takaisin -takuu?
Kyllä. Meille on itsestään selvää, että rahat on palautettava, jos odotettua palvelua ei pystytä toimittamaan. Me tarjoamme yksinomaan palveluita, joiden suhteen olemme varmoja, että voimme toimittaa lupaamamme. Tapaukset, joissa näin ei ole, ovat hyvin harvinaisia. Sama pätee myös, jos vain osa palvelusta pystytään toteuttamaan. Tällaisessa tapauksessa tarjoamme osittaisen hyvityksen. Jos olet jostain syystä tyytymätön palvelumme laatuun, pyydämme sinua kääntymään suoraan meidän puoleemme, jotta pystymme välittömästi tutkimaan tapauksen ja etsimään ratkaisun. Riippumatta asiasta olemme aina kiinnostuneet keskustelemaan, jotta työskentely yhdessä on mukavaa ja reilua kaikille asianosaisille.
 
8. Onko tilatun määrän toimittaminen taattu?
Kyllä. Tilattu määrä toimitetaan kaikissa tapauksissa. Työmme on valmis ainoastaan, jos palvelu on toteutettu täysimääräisenä. Niissä harvinaisissa tapauksissa, joissa tämä ei ole mahdollista, sinä saat luonnollisesti hyvityksen.

 
9. Milloin tilatun palvelun toimeenpano alkaa?
Pääsääntöisesti aloitamme palvelun toimittamisen muutaman tunnin kuluttua maksun vastaanottamisesta, mutta joissain harvinaisissa tapauksissa tilauksen prosessointi voi kestää jopa kolme arkipäivää.
 
10. Voinko peruuttaa tilaukseni?
Tilauksen peruuttaminen on mahdollista niin kauan, kun prosessi ei ole vielä alkanut. Ota vain meihin yhteyttä – mieluiten sähköpostilla. Prosessin alkamisen jälkeen palvelun ”palauttaminen” ei kuitenkaan ole mahdollista. Jos palvelun ennenaikainen keskeyttäminen tuntuu välttämättömältä, voimme tietysti keskustella osittaisesta rahojen palautuksesta.
 
11. Kuinka palvelun onnistuminen todennetaan?
Palvelun onnistumisen todennus on sivustosi videon tai kanavan lisääntynyt kannatusmäärä. Epäselvyyksien välttämiseksi sinun ei kannata tilata vastaavaa palvelua samalle sivustolle jostain muualta. Useimpien palveluiden osalta, joihin välitetään saksalaisia käyttäjiä, käytämme myös sisäistä uusien tykkäysten, katselukertojen ja vastaavien seurantajärjestelmää.
 
12. Ovatko tykkääjät kiinnostuneita tykätystä sivustosta?
Pääsääntönä voidaan todeta, että kiinnostus sivustoa kohtaan ei ole alun perin itsestään selvää. Jos sivustosi sisältö on kiinnostava, on tietysti mahdollista, että uudet tykkääjät kiinnostuvat myös tosiasiallisesti sivuistasi.
 
13. Mikä ei ole hyväksyttyä?
Sivustot, joiden sisältönä on jokin seuraavista:

- kaikenlainen äänestäminen
laiton toiminta

- rasismi, fasismi ja muukalaisviha
- aikuissisältö ja joissain tapauksissa eroottinen sisältö
- pelaaminen, vedonlyönti, osakekauppa
- lääkkeet ja aseet
- väkivaltaiset videopelit
- väkivallan ihannointi
- neuvoteltavissa: politiikka
 
Varaamme oikeuden hylätä myös muunlaisen sisällön.
 
14. Voinko tilata Facebook-tykkääjiä yksityiselle tililleni?
Et. Jos sinulla on yksityinen profiili, et voi saada sille tykkääjiä, ainoastaan seuraajia. Vaihtoehtoisesti voit luoda fanisivun, mikä ei kestä kauaa. Löydät täältä helpot ohjeet sen tekemiseen
 
15. Kuinka sallin seuraajien saamisen omalle facebook-tililleni?
Löydät tämän asetuksen kohdasta ”ystävät”  kynä-kuvake  Muokkaa yksityisasetuksia. Näin seuraajien määrä on myös näkyvissä julkisesti.
 
16. Voinko ostaa Facebook-seuraajia fanisivulleni?
Et. Facebook-seuraajia voi olla vain tavallisilla yksityishenkilöille kuuluvilla omilla facebook-sivuilla. Jos haluat tehdä oston fanisivullesi, sinun täytyy ostaa Facebook-fanisivun tykkäyksiä tai tykkääjiä.
 
17. Pystyttekö lisäämään tykkääjiä mille tahansa Facebook-fanisivulle?
Kyllä, yhdellä poikkeuksella. Me emme pysty lisäämään tykkääjiä sellaisille fanisivuille, jotka ovat kategoriassa ”Muusikko/yhtye”. Tämä on kuitenkin helposti ratkaistavissa. Jotta voimme hankkia sinulle pian uusia Facebook-tykkääjiä, tee vain pieni muutos: muuta Facebook-sivusi kategoriaksi palvelumme ajaksi “Ihmiset/artisti”. Löydät tämän asetuksen kohdasta ”Tietoja”, jossa se on ensimmäinen valintavaihtoehto. Muokkaa-valikko näkyy, kun liikutat hiirtä sen yläpuolella. Kun olemme toimittaneet palvelumme, voit tietysti palata alkuperäiseen kategoriaan.
 
18. Minulla on käytössä maa- ja/tai ikäkohtaisia rajoituksia Facebook-fanisivullani. Onko tämä ongelma, jos haluan ostaa tykkääjiä?
Kyllä. Ole hyvä ja poista maa- ja/tai ikäkohtaiset rajoitukset palvelun ajaksi. Muussa tapauksessa emme pysty toimittamaan tilaustasi.
 
19. Täytyykö minun asettaa Facebook-tilini tai julkaisuni julkisiksi?
Kyllä. Me emme pysty hankkimaan sinulle tykkääjiä, tykkäyksiä tai kommentteja, jos tilisi tai julkaisusi ovat yksityisiä. Jotta kuvasta tms. on mahdollista tykätä, sinun täytyy sallia tilillesi seuraajia, muuttaa kuvan asetukset julkisiksi ja tarvittaessa muuttaa yksityisyysasetuksia (https://www.facebook.com/settings?tab=privacy). Ensimmäiset kaksi toimenpidettä yleensä riittävät.
 
20. Mikä linkki tarvitaan, kun tilaan tykkäyksiä Facebook-julkaisuuni?
Tarvitsemme suoran linkin julkaisuusi. Jos klikkaat julkaisun päivämäärää, uusi ikkuna avautuu automaattisesti. Siinä on näkyvissä vain julkaisusi ja uusi URL-osoite. Jos annat meille ainoastaan linkin profiiliisi tai fanisivullesi, me jaamme tykkäykset uusimmille julkaisuille.
 
21. Kuinka nopeasti pystytte hankkimaan osanottajia Facebook-tapahtumaan?
Yleensä kestää 1–2 päivää ennen kuin tilaus kirjataan järjestelmäämme. Sen jälkeen menee vielä tuotesivullamme ilmoitettu aika. Yleensä neuvomme sinua tekemään tilauksen vähintään 10 päivää ennen tapahtumaa. Jos teet tilauksen vain muutama päivä ennen tapahtumaa, on todennäköistä, että peruutamme tilauksesi ja palautamme sinulle rahat.
 
22. Pitääkö Facebook-tapahtuman osallistujalistan olla julkinen?
Ei välttämättä. Mutta jos lista ei ole julkinen, emme voi tietää, onko osallistujia toimitettu tilaamasi määrä. Tämä myös tarkoittaa, ettet voi esittää meille minkäänlaisia vaatimuksia, jos toimituksessa on ongelmia.
 
23. Ovatko YouTube-näyttökerrat turvattuja?
Koska useimmat näyttökertoja lisäävät menetelmät ovat hyvin riskialttiita, me työskentelemme ainoastaan testattujen ja luotettavien yhteistyötahojen kanssa. Meillä on ollut tuskin koskaan ongelmia videoiden poistamisen kanssa. Vaikka emme pystykään antamaan 100 prosenttista takuuta, koska emme voi tietää, lisäävätkö kolmannet osapuolet näyttökertoja, sinun ei tarvitse huolehtia meidän palvelustamme. Me asetamme myös päivittäisen rajan tykkäyksille ja kommenteille, minkä vuoksi ne on mahdollista jakaa pidemmälle aikavälille, ja sinulle ei näin koidu riskiä tässäkään suhteessa. 
 
24. Täytyykö minun asettaa Instagram-tilini julkiseksi?
Kyllä. Tilisi ja kuviesi täytyy olla näkyvissä julkisesti ennen kuin voimme toimittaa palvelumme. Ole hyvä ja muuta asetuksesi ennen kuin teet tilauksen.
 
25. Minkä linkin tarvitsen, kun tilaan tykkäyksiä Instagram-kuvalleni?
Tarvitsemme suoran linkin kuvaasi. Jos klikkaat kuvaa, pop-up ikkuna aukeaa automaattisesti ja näyttää ainoastaan kuvasi ja uuden URL-osoitteen. Jos annat meille vain linkin Instagram-tiliisi, me jaamme tykkäykset uusimmille kuville.
 
26. Täytyykö minun asettaa Google Plus -tilini julkiseksi?
Kyllä. Muuten emme pysty aloittamaan Google Plus -seuraajakampanjaa, koska seuraajien määrän on oltava näkyvissä julkisesti. Ole hyvä ja tee muutos ennen tilausta. Voit tehdä sen näin:
kirjaudu Google Plus-sivullesi.
alhaalla ”henkilöt” -valikossa löydät muokkaa-vaihtoehdon – klikkaa sitä aukaistaksesi pop-up ikkunan.
valitse ”näytä ihmiset, jotka ovat lisänneet minut” ja valitse ”säästä”.
 
27. Voinko saada Google +1 tykkäyksiä nettisivustolleni tai Google Plus -julkaisuihin?
Et, emme voi lisätä +1 tykkäyksiä Google Plus-linkkeihin. Pystymme toimittamaan seuraajia Google Plus-tiliin tai lähes mihin tahansa muuhun URL-osoitteeseen paitsi Google Plus URL-osoitteisiin.
 
28. Olen mukana kilpailussa. Voinko ostaa sitä varten tykkäyksiä ja kasvattaa voittomahdollisuuksiani?
Et. Kuten olemme ilmoittaneet tarjoussivullamme, me emme toimita tykkäyksiä kilpailuihin, äänestyksiin ja vastaaviin. Voimme sen sijaan hankkia tykkäyksiä johonkin muuhun julkaisuun tai hankkia uusia tykkääjiä Facebook-fanisivullesi. Kiitos ymmärryksestäsi.
 
29. Haluaisin olla yhteydessä asiakaspalveluun. Mitä minun pitää tehdä?
Voit kirjoittaa meille yksinkertaisesti sähköpostin osoitteeseen contact@socialmediadaily.com. Ole hyvä ja liitä mukaan koko nimesi ja tilausnumerosi. Näin voimme tarkistaa tilauksesi ja pystymme vastaamaan paljon nopeammin.
 
30. Miksi minun pitää ilmoittaa osoitteeni, kun teen tilauksen?
Meillä on oikeudellinen velvoite sisällyttää laskuun täydelliset tilaustiedot. Näiden määräysten noudattamiseksi pyydämme sinua toimittamaan kaikki tiedot. Kun olet tehnyt sen, pystymme täyttämään tilauksesi.